
[ad_1]
اسنپ اشپیگل گفت: “ما به طور متوسط بیش از 175000 فیلم ارسال شده در روز به طور متوسط تماشا می كنیم كه بخشی از آن را تشویق می كنیم به برنامه تشویق سازندگان ، جایی كه روزانه بیش از یك میلیون دلار به فیلم های با كارآیی بالا اختصاص می دهیم.”
وی روز پنجشنبه به سرمایه گذاران گفت: “تیم های رتبه بندی و محصولات ما توانسته اند به سرعت توانایی ما در تطبیق بینندگان Spotlight با محتوای مناسب را بهبود بخشند و ما اکنون در تلاش هستیم تا Spotlight را به طور گسترده تری در دسترس کل جامعه خود قرار دهیم.”
Spotlight ترکیبی از یک جریان فید ساده است که به افراد امکان می دهد بهترین عکس های خود را فقط با یک تماس با یک بررسی دقیق و فرآیند رتبه بندی ارائه دهند که به ما امکان می دهد محتوایی را مغایر با دستورالعمل های خود فیلتر کنیم.
نتیجه یک تجربه سرگرم کننده و ایمن از محصول است که بهترین خدمات Snapchat را ارائه می دهد ، همه در یک مکان.
“هدف اصلی ما هنگام راه اندازی Spotlight ایجاد یک توده مهم بود ، هم از نظر ویدئوهای ارسالی و هم از نظر تعداد مخاطبان در مجموعه ای از کشورها ، به طوری که بتوانیم به سرعت شروع به تکرار رتبه بندی محتوا و تجربه کلی محصول کنیم.” Spiegel اشاره شد.
وی افزود: به دست آوردن شتاب اولیه با سازندگان برای جذب بینندگان جدید به تجربه Spotlight امری حیاتی است.
[ad_2]