نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

Spotify در میان رقابت شدید وارد کره جنوبی می شود newkerala.com # 19954



سئول ، 2 فوریه: غول پخش جریانی جهانی اسپاتیفای روز سه شنبه گفت خدمات پخش موسیقی خود را در کره جنوبی ، بازار خانگی کی پاپ راه اندازی کرده است.
این سرویس که در ابتدا در سال 2008 راه اندازی شد ، دارای بیش از 60 میلیون آهنگ و بیش از 320 میلیون کاربر در 93 بازار است.

آخرین رونمایی در میان حضور فزاینده K-pop در بازارهای جهانی انجام می شود.

این سرویس اعلام کرد که از سال 2014 لیست پخش K-pop را حفظ کرده و سال گذشته خاطر نشان کرده است که سهم گوش دادن به K-pop در شش سال گذشته بیش از 2000 درصد جهش داشته است و کل زمان پخش آن تا 180 میلیارد دقیقه می رسد.

یونهاپ گزارش داد که اسپاتیفای گفت که هدف آن تسخیر بازار محلی با لیست های پخش ویژه مخاطبان کره جنوبی است.

سرویس پخش موسیقی در اینجا ، ششمین بازار بزرگ موسیقی جهان ، از رقبایی مانند Melon به رهبری اپراتور برتر Kakao و Genie Music ، یک شرکت تابعه اپراتور مخابراتی KT Corp. ، رقابت سختی را تجربه می کند.

اپل موزیک که در سال 2016 راه اندازی شد ، در تلاش است تا به کشور خود برسد.

Spotify دو برنامه اشتراک ماهانه در کره جنوبی با شروع 10،900 بوی بد (9.75 دلار) ارائه می دهد ، اما برخلاف بازارهای دیگر ، نسخه رایگان تبلیغاتی خود را ارائه نمی دهد.

Spotify در میان رقابت شدید وارد کره جنوبی می شود

آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!

توییت

عنوان

عنوان

کلاس

ارسال

ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *