
[ad_1]
اسنپ گفت: “لنزهای آنها بیش از 80 میلیون برداشت به دست آورد و به بیش از 14 میلیون Snapchatter در هند رسید. به طور کلی ، این مبارزات بسیار موفقیت آمیز بود و منجر به افزایش 9 درصدی آگاهی از تبلیغات و افزایش 7 درصدی آگاهی از پیام ها شد.” مدیر عامل شرکت اشپیگل
دوربین Snapchat به طور متوسط بیش از 5 میلیارد عکس در روز کمک می کند.
اشپیگل در اواخر روز به سرمایه گذاران گفت: “نسل Snapchat ، عمدتا Gen Z و هزاره ها ، 150٪ بیشتر از برقراری ارتباط با کلمات با عکس ارتباط دارند و 82٪ معتقدند که آنها مسئولیت شخصی تغییر جهان را دارند.”
اشپیگل گفت که این شرکت در طول زمان برای پوشش قالب های جدید مانند Shows ، Stories را توسعه داده است ، با کل زمان صرف شده برای تماشای نمایش ها در مقایسه با سال 2020 تقریبا 70٪ افزایش یافته است.
وی گفت: “ماهانه بیش از 250 میلیون اسنپ چت نقشه ما را باز می کنند ، جایی که می توانند افراد و مکانهایی را که برای آنها بیشترین اهمیت را دارد پیدا کنند. اکنون بیش از 35 میلیون شرکت در نقشه وجود دارد که جامعه ما می تواند آنها را پیدا کند و مشاغل محلی را به یکدیگر متصل کند.”
امروزه بیش از 200 میلیون نفر به طور متوسط روزانه با AR Snapchat درگیر می شوند.
با نگاه به جلو ، “ما در نظر داریم در سال 2020 رشد درآمد بیش از 46 درصدی سالانه خود را تسریع کرده و با بهبود و مکان یابی محصولات Snapchat جامعه خود را در سراسر جهان گسترش دهیم.”
اسنپ درآمد سالانه 2.5 میلیارد دلار را برای سال 2020 گزارش کرد که 46 درصد بیشتر از سال گذشته است.
این شرکت گفت: “در سه ماهه چهارم سال 2020 ، ما 911 میلیون دلار درآمد کسب کردیم که با شتاب قابل توجهی از 18 درصد به 62 درصد رشد سالانه رسیده است.”
اسنپ گفت که طیف افراد 13 تا 34 ساله در بسیاری از بازارهای مستقر همچنان در حال رشد است.
[ad_2]