
[ad_1]
گزینه Android ممکن است شبیه برخی از کنترل های حریم خصوصی آینده باشد که برای مرورگر Chrome برنامه ریزی شده اند و ممکن است به سختی ویژگی ردیابی برنامه اپل نباشد.
با این حال ، این شرکت به طور مستقیم فاش نکرد که اقدامی برای محافظت از داده های شخصی Android در برابر Android در حال توسعه است.
این شرکت اعلام کرد ، ویژگی کاملاً بحث انگیز حریم خصوصی اپل که به توسعه دهندگان برنامه نیاز دارد تا از کاربران برای ردیابی آنها برای هدف قرار دادن تبلیغات مجوز بگیرند ، با بتا بعدی iOS 14 منتشر می شود.
سازنده آیفون قصد دارد این ویژگی را در بهار امسال برای همه منتشر کند.
در حالی که اپل این ویژگی را به عنوان اقدامی احتیاطی برای حفظ حریم خصوصی مصرف کننده قرار داده است ، با انتقاد دیگران ، از جمله فیس بوک ، شبکه های تبلیغاتی روبرو شده است.
علاوه بر آنهایی که شبکه های تبلیغاتی را اجرا می کنند ، انتظار می رود سیاست جدید به شرکتهایی که هزینه تبلیغات را پرداخت می کنند نیز آسیب برساند.
مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ می گوید تغییر در حریم خصوصی iOS 14 بر رشد میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان تأثیر می گذارد.
گوگل همچنین هشدار داده است که تغییر در شفافیت برنامه های ردیابی برنامه های اپل ، باعث می شود تا اندازه گیری شاخص های اصلی که نحوه تبلیغات باعث هدایت تبلیغات مانند نصب برنامه ها و فروش می شود ، کاهش یابد و بر ارزش تبلیغات و پیشنهادات تبلیغات تأثیر بگذارد.
اپل از اقدام جدید حفظ حریم خصوصی به عنوان راهی برای انتخاب کاربران بیشتر از حریم خصوصی کاربران iOS دفاع کرده است.
اپل در بیانیه گذشته گفت: “ما اعتقاد داریم که فقط مسئله محافظت از کاربران ما است. کاربران باید بدانند چه زمانی داده های آنها در برنامه ها و وب سایت های دیگر جمع آوری و به اشتراک گذاشته می شود – و برای انتخاب این اجازه را دارند یا نه” ماه
برای توسعه دهندگان برنامه ، این شرکت گفت: “اگر برنامه شما داده های کاربر نهایی را جمع آوری کرده و آن را با سایر شرکت ها برای اهداف ردیابی برنامه و وب سایت ها به اشتراک بگذارد ، باید از چارچوب شفافیت رهگیری شفافیت استفاده کنید.”
[ad_2]