نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

گوگل نمایشگاه خبری در استرالیا را در میان کد رسانه ای newkerala.com # 22097 راه اندازی می کند


پانل های موجود در ویترین خبر ، نمای بهبود یافته ای از یک مقاله یا مقاله را نشان می دهند ، به ناشران شرکت کننده روش های بیشتری می دهند تا اخبار مهم را به خوانندگان ارائه دهند و آنها را با صدای خودشان توضیح دهند ، همراه با کنترل مستقیم تر ارائه و نام تجاری.

این پانل ها در Google News در Android ، iOS و شبکه تلفن همراه و در Discover در iOS ظاهر می شوند که منجر به بازدید بالای سایت ناشر می شود.

کیت بدو ، رئیس اخبار ، وب iamp ، گفت: “ما همچنین قصد داریم از News Newscase برای جستجو و همچنین سایر سطوح Google News و Discover در آینده استفاده کنیم.” صدور مشارکت برای محصولات APAC.

Google News Showcase در حال حاضر به نزدیک به 450 نشریه در ده کشور رسیده است که بیشتر آنها محلی و منطقه ای هستند.

گوگل گفت سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری خود طی سه سال آینده در مشارکت های خبری و Google News Showcase به انتشارات کمک می کند تا اطلاعات مربوطه را به روش های جدید حفظ ، توزیع و توضیح دهند.

“با انتشار این نسخه اولیه News Showcase ، این مشارکت ها از برخی معتبرترین نشریات مستقل ، محلی و منطقه ای کشور از جمله روزنامه های Canberra Times ، The Illawarra Mercury ، The Saturday Paper ، Crikey ، The New Daily پشتیبانی مالی می کنند. ، InDaily و مکالمه ، “این شرکت گفت.

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که کد مذاکره رسانه ای رسانه ها جنگ شدیدی بین گوگل و دولت استرالیا ایجاد کرده است.

گوگل می گوید از کد منصفانه پشتیبانی می کند ، اما نسخه فعلی همچنان غیرفعال است.

رود سیمز ، رئیس کمیسیون نظارت بر نظارت بر مصرف کننده (ACCC) ، گفت که گوگل و فیس بوک به راحتی نمی خواهند کد معرفی شود.

گوگل گفته است كه News Showcase بر اساس این قانون جدید عمل خواهد كرد ، داوری لازم الاجرا Newszase توقف در حل هرگونه اختلاف.

این غول فناوری تهدید کرده است که اگر قانون پیشنهادی مذاکره در رسانه ها اجرا شود ، موتور جستجوی خود را از استرالیا پس خواهد گرفت و گوگل را به پرداخت ناشران خبری هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *