
[ad_1]
نیویورک ، 20 ژانویه: یک مطالعه جدید نشان می دهد که افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی به احتمال زیاد افزایش نوشیدن در طول بیماری همه گیر Covid-19 را گزارش می کنند.
این مطالعه که در ژورنال Preventive Medicine منتشر شد ، نشان داد که در حالی که نوشیدن در بین افراد جوان شیوع بیشتری دارد ، افراد مسن مبتلا به اضطراب و افسردگی افزایش شدید خطر مصرف مضر الکل را مشاهده می کنند.
آریادنا کاپاسو ، نویسنده ارشد ، از دانشگاه نیویورک گفت: “این افزایش در نوشیدن ، به ویژه در افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی ، با ترس از اینکه همه گیری ممکن است باعث شیوع مشکل الکل شود ، است.”
برای این مطالعه ، محققان در مارس و آوریل سال 2020 یک مطالعه آنلاین ایجاد و با استفاده از فیس بوک برای جذب بزرگسالان از ایالات متحده از 50 کشور استفاده کردند.
محققان از شرکت کنندگان در مورد استفاده از الکل در طی همه گیری س askedال کردند ، اطلاعات جمعیت شناختی را جمع آوری کردند و علائم افسردگی و اضطراب را بر اساس گزارش خود اندازه گیری کردند.
از 5850 پاسخ دهنده به این نظرسنجی که گفته اند مشروب خورده اند ، 29٪ افزایش مصرف الکل را در طی همه گیری گزارش کرده اند ، در حالی که 19.8٪ کمتر از نوشیدن الکل و 2/51٪ بدون تغییر گزارش کرده اند. افراد مبتلا به افسردگی 64٪ بیشتر احتمال دارد مصرف الکل خود را افزایش دهند ، در حالی که افرادی که اضطراب دارند 41٪ بیشتر احتمال دارد که این میزان الکل را افزایش دهند.
رفتار نوشیدن با افزایش سن متفاوت است. به طور کلی ، بزرگسالان زیر 40 سال بیشتر در مقایسه با افراد 40-59 ساله (30٪) و بزرگسالان بالای 60 سال (20) بیشتر احتمال دارد که مصرف الکل (40٪) را افزایش دهند. ٪)
با این حال ، افراد مسن (40 سال به بالا) با علائم اضطراب و افسردگی تقریباً دو برابر بیشتر از افراد مسن و بدون مشکلات روانی گزارش می کنند که افزایش نوشیدن در طی همه گیری را نشان می دهند.
یسیم توزان از دانشگاه گفت: “ما انتظار داشتیم افراد جوان و افرادی كه دارای مشكلات روانی هستند ، نوشیدن را به عنوان یك سازوكار مقابله ای گزارش كنند ، اما این اولین بار است كه می فهمیم سلامت روان با اختلاف سنی در مصرف الكل ارتباط دارد.” گفت
مصرف الکل در افراد مبتلا به افسردگی در پس زمینه همه گیری
آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!
توییت
عنوان
عنوان
کلاس
ارسال
ارسال
[ad_2]