نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

بزرگسالان در ایالات متحده بالاترین سطح استرس را از روزهای ابتدایی شیوع COVID-19 گزارش می دهند: مطالعه newkerala.com # 20363

[ad_1]

واشنگتن ، 2 فوریه: بر اساس یک مطالعه جدید ، بیش از 80 درصد بزرگسالان در ایالات متحده احساسات مرتبط با استرس طولانی مدت را گزارش می دهند. از آنجایی که ایالات متحده با یک فصل شدید انتخابات ، ناآرامی ها و خشونت های سیاسی ، اقتصادی متزلزل و تلفات فزاینده ناشی از COVID-19 روبرو است ، 84٪ از بزرگسالان در ایالات متحده می گویند این کشور دارای مشکلات جدی اجتماعی است که نظرسنجی جدید برای حل آنها لازم است .

در همان زمان ، مطابق با استرس در ژانویه 2021 در استرس در آمریکا 9 استرس 9 که از طرف هریس نظرسنجی به نمایندگی از انجمن روانشناسی آمریکا انجام شد ، از هر 10 بزرگسال 9 نفر اظهار امیدواری کردند.

این مطالعه نشان داد که متوسط ​​سطح استرس گزارش شده در ماه گذشته 6/5 بود (در مقیاس 1 تا 10 ، جایی که 1 به معنی “استرس کم تا بدون استرس” و 10 به معنی “استرس زیاد”). این بالاتر از سطح استرس گزارش شده در سال 2020 است. استرس در آمریکا از آوریل بررسی می کند.

بنابراین جای تعجب نیست که 84٪ از بزرگسالان گزارش کرده اند که حداقل یک احساس مرتبط با استرس طولانی مدت را در دو هفته گذشته تجربه کرده اند. شایعترین آنها احساس اضطراب (47٪) ، غمگینی (44٪) و عصبانیت (39٪) است. بعلاوه ، از هر 3 بزرگسال 2 نفر (67 درصد) گفتند كه تعداد مشكلاتي كه آمريكا با آنها روبرو است ، آنها را بالا مي برد.

“آرتور سی. ایوانز”: “تقریباً یک سال پس از همه گیری ، استرس طولانی مدت برای بسیاری از آمریکاییان همچنان افزایش می یابد. همانطور که ما در تلاش هستیم تا عوامل استرس زا را از جمله بیکاری تا تحصیلات برطرف کنیم ، نمی توانیم اثرات بهداشت روانی این تجربه مشترک را نادیده بگیریم.” جونیور ، دکترا ، مدیرعامل APA.

ایوانز جونیور افزود: “بدون پرداختن به استرس به عنوان بخشی از برنامه ملی بهبودی ، ما پیامدهای بهداشت روانی این همه گیری را برای سالهای آینده برطرف خواهیم کرد.”

اکثر بزرگسالان آینده کشور ما (81٪) ، بیماری همه گیر ویروس کرونا (80٪) و ناآرامی های سیاسی در سراسر کشور (74٪) را منابع مهم استرس در زندگی خود می دانند.

اگرچه بیش از سه هفته از نقض برجام ایالات متحده در 6 ژانویه گذشته است ، 66 درصد بزرگسالان می گویند این رویداد منبع قابل توجهی از استرس است. حوادث 6 ژانویه نیز تأثیر نامتناسبی بر بزرگسالان داشت. تقریباً سه چهارم سیاه پوستان بزرگسال (74٪) گفتند که نقض کاپیتول منبع قابل توجهی از استرس است ، در حالی که 65٪ بزرگسالان سفیدپوست و 60٪ اسپانیایی های بزرگسال.

صرف نظر از وابستگی سیاسی ، اکثر آمریکایی ها احساسات مربوط به استرس را گزارش می دهند (85٪ دموکرات ها، 83٪ جمهوری خواهان و 83٪ افراد مستقل). آنها همچنین نگرانی های مشابهی در مورد کشور دارند. در نگاه به آینده ملت ما ، چیزی بیش از 8 از هر 10 دموکرات (82٪) ، جمهوری خواه (82٪) و مستقل (81٪) می گویند که این منبع مهم استرس است.

APA توصیه های مبتنی بر شواهد زیر را برای کمک به افراد در مقابله با استرس خود ارائه داده است

1. به خود اجازه دهید از اخبار ، شبکه های اجتماعی یا حتی برخی دوستان خاص استراحت کند. قرار گرفتن مداوم در معرض اطلاعات ، تصاویر و سخنان منفی ، استرس ما را در سطوح ناسالم نگه می دارد.

2. قانون “سه چیز خوب” را تمرین کنید و از دوستان و خانواده بخواهید که همین کار را انجام دهند. قانون این است که در پایان هر روز ، به سه اتفاق خوب – بزرگ یا کوچک – فکر کنید. این امر به کاهش اضطراب ، مقابله با افسردگی و ایجاد انعطاف پذیری عاطفی کمک می کند.

3. سلف سرویس را در مراحل 15 یا 30 دقیقه ای در طول روز تمرین کنید. این می تواند شامل یک پیاده روی کوتاه ، تماس با یک دوست یا تماشای یک نمایش سرگرم کننده باشد. والدین باید فرزندان خود را تشویق یا کمک کنند.

4- با دوستان و خانواده در تماس باشید. این به ایجاد انعطاف پذیری عاطفی کمک می کند تا بتوانید از یکدیگر حمایت کنید.

5. همه چیز را در منظر نگه دارید. سعی کنید تفکر خود را تغییر دهید تا تفسیرهای منفی از تجربیات و وقایع روزمره کاهش یابد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *