نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

با قرار دادن پیوندهای خرید در ویدئوها newkerala.com # 9821 در YouTube آزمایش کنید



واشنگتن ، 16 ژانویه: ظاهراً پلتفرم پخش ویدئو YouTube در حال جاسازی لینک های خرید دقیقاً در فیلم ها به سود فروشندگان و بینندگان است. طبق گفته های Mashable ، این پلتفرم پخش جریانی اکنون پیوندهایی را به صورت نقشه در خود دارد که بینندگان را به سمت سایر فیلم های YouTube هدایت می کند.

هدف این ویژگی نه تنها افزایش تعامل ، بلکه حفظ آنها در شبکه YouTube است. اکنون این پلت فرم با نوع دیگری از اتصال پخش می شود که به بینندگان کمک می کند در عوض چیزهایی را خریداری کنند.

Engadget اعلام کرد که ویدیوهای انتخابی YouTube نماد کیف خرید را در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش می دهد و با لمس موارد نمایش داده شده در فیلم ها لیست می شود.

آنها می توانند منجر به فیلم های مرتبط شوند یا بهتر از آن ، خرید مستقیم موارد. در حال حاضر ، این تست فقط به سازندگان موجود در برنامه آزمایشی محدود می شود و فقط برای بینندگان YouTube در ایالات متحده در وب ، Android و iOS نشان داده می شود.

طبق گفته Mashable ، این ویژگی به ویژه با افزایش تعداد فیلم های آموزشی در YouTube می تواند مفید و راحت باشد. به جای اینکه مجبور شوید در توضیحات ویدئو پیمایش کنید تا پیوندهایی به مواد یا مواد ذکر شده جستجو کنید. البته YouTube به طور نقدی یا غیر از این سیستم به احتمال زیاد بهره مند خواهد شد.

با قرار دادن پیوندهای خرید در ویدیوها ، در YouTube آزمایش کنید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!

توییت

عنوان

عنوان

کلاس

ارسال

ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *