نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

این مطالعه نشان می دهد که مشکلات بینایی مرتبط با مغز می تواند از هر 30 کودک یک نفر را در دبستان تحت تأثیر قرار دهد newkerala.com # 20900


صفحه اصلی> اخبار> اخبار سلامت> این مطالعه نشان می دهد که مشکلات بینایی مربوط به مغز می تواند از هر 30 کودک در دبستان یکی را تحت تأثیر قرار دهد

ANI / 6 ساعت پیش

بریستول [England]، 3 فوریه: بر اساس مطالعه جدیدی که شیوع اختلال بینایی مغزی را بررسی می کند ، اختلال بینایی مرتبط با مغز ، که تا همین اواخر نادر شناخته می شد ، می تواند از هر 30 کودک یک نفر را تحت تأثیر قرار دهد. [CVI].

این یافته ها با هدایت دانشگاه بریستول ، منتشر شده در پزشکی توسعه و عصب شناسی کودکان ، هدف از این کار افزایش آگاهی والدین و معلمین از CVI برای کمک به آنها در شناسایی علائم بیماری زودتر است.

مغز در هنگام بینایی به اندازه چشم مهم است و بسیاری از مشکلات بینایی توسط مناطقی از مغز ایجاد می شود که برای بینایی ضروری هستند که به درستی کار نمی کنند و با استفاده از عینک برطرف نمی شوند. مشکلات بینایی مربوط به مغز شامل اشکال در حرکت چشم ها ، دیدن چیزها در فضای اطراف (میدان دید) و تشخیص دقیق و سریع اشیا است.

در حالی که آزمایشات نمودار چشمی آزمایش می کند که فرد چقدر می تواند جزئیات یک حرف یا نماد را از فاصله دور ببیند ، بسیاری از کودکان مبتلا به CVI که حدت آنها طبیعی یا نزدیک به حد طبیعی است ، این ارزیابی های تشخیصی را از دست می دهند (آنها می توانند یک نمودار را بخوانند). این مطالعه که توسط م byسسه ملی بهداشت (NIHR) تأمین مالی شده است ، بررسی کرده است که چه تعداد از کودکان در سن مدرسه ممکن است دارای مشکلات بینایی تشخیص داده نشده مربوط به مغز باشند.

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه بریستول با استفاده از پرسشنامه برای معلمان و والدین ، ​​اطلاعات 22298 کودک پنج تا 11 ساله را در 12 مدرسه جمع آوری کردند. آنها بیش از ده درصد از کودکان (262 دانشجو) را برای ارزیابی دقیق ، با استفاده از تست های معتبر برای شناسایی کودکان مبتلا به مشکلات مغزی مرتبط با STIs ، برای ارزیابی دقیق دعوت کردند.

این تیم دریافت که بر اساس نتایج آنها ، به طور متوسط ​​، هر کلاس 30 نفره دارای یک یا دو فرزند با حداقل یک مشکل بینایی است. آنها دریافتند که هیچ مشکلی شایع ترین نیست ، و مشکلات مشاهده شده شامل مشکلات حرکات چشم ، زمینه بینایی ، تشخیص اشیا و دیدن چیزهایی بهم ریخته است.

این تیم همچنین دریافت که کودکانی که با تحصیلات خود دست و پنجه نرم می کنند و قبلاً در مدرسه کمک بیشتری دریافت می کنند ، بیشتر دچار مشکلات بینایی مرتبط با مغز می شوند ، از هر ده کودک چهار مورد حمایت از نیازهای ویژه آموزشی ، یک یا چند مورد مربوط به مغز دارند مشکلات بینایی ، در حالی که برای همه کودکان از هر 100 مورد فقط سه مورد بود.

دکتر کتی ویلیامز ، نویسنده اصلی این مطالعه و دانشیار چشم پزشکی کودکان در دانشگاه پزشکی بریستول ، علوم بهداشتی جمعیت و یک مشاور چشم پزشکی کودکان در NHS Foundation Trust (UHBW) در بیمارستان های دانشگاه های بریستول و وستون ، توضیح داد: “اگرچه اثبات نمی شود که این نوع مشکلات بینایی دلیل مشکلات یادگیری برای هر کودک است ، این نشان می دهد که توجه به نیازهای بینایی کودکان ، از جمله بزرگتر کردن شلوغی وسایل ، ممکن است مکان خوبی برای شروع باشد. این مشکلات در یادگیری کودکان می تواند نتایج را بهبود بخشد هم برای تحصیل و هم برای رفاه کودکان. “

نویسندگان توصیه می کنند که در آینده یک آزمایش دقیق بینایی از همه کودکانی که در مدرسه نیاز به حمایت بیشتری دارند و همچنین ارزیابی های موجود توسط متخصص اطفال و روانشناسی آموزشی می تواند نتایج را برای کودکان بهبود بخشد.

دکتر ویلیامز افزود ، “ما می خواهیم از همه معلمان ، والدین و کودکانی که در حمایت از این مطالعه مهم ، که بخشی از پروژه CVI است ، کمک کردند ، تشکر می کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *