نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

این فناوری اجازه می دهد تا یک سبک زندگی روان در شهرها ایجاد شود ، نسل های جدید newkerala.com # 9943



دهلی نو ، 17 ژانویه: با بیش از 50 درصد (564.5 میلیون نفر) از جمعیت هند به اینترنت وصل شده ، انتقال به “فعالیت” در مقایسه با “مکان” تعریف بیشتری شده است. طبق یک نظرسنجی ، هر پنجمین پاسخ دهنده ، یا هنگام تماشای تلویزیون یا حتی از تلفن های هوشمند هنگام سفر ، از تختخواب خود مواد غذایی سفارش می دهد! یک حس جدید فضا ، یک مطالعه توسط اسکریپت (Godrej Venture) نشان می دهد که چگونه فناوری کار و بازی را برای هندی ها در شهرها و نسل ها ترکیب می کند.

این گزارش تحول در سبک زندگی و رفتار مصرف کننده را برجسته می کند. به عنوان مثال ، اتاق نشیمن که قبلاً مرکزی برای گردهمایی های شبانه و سرگرمی با تلویزیون کابلی بود ، دیگر گزینه اصلی برای تماشای فیلم یا نمایش تلویزیونی نیست. در حقیقت ، این بررسی نشان داد که 76 درصد اعتراف کردند در صورت تماشای یک نمایش در اتاق نشیمن خود نیستند.

اولین انتخاب مصرف محتوا برای زنان و مردان اتاق خواب است و پس از آن آشپزخانه و اتاق ناهار خوری فقط برای 22٪ از زنان مورد مطالعه و اتاق نشیمن برای 26٪ از مردان مورد نظر است. این امر بدون شک باعث ایجاد فضای غذاخوری جدید ، صندلی راحتی و مبل هایی که تا تختخواب ها گسترش می یابد و البته کیسه های لوبیا می شود.

راجات ماتور ، رئیس تجارت ، اسکریپت ، گفت که “فناوری آزادی زندگی را ایجاد کرده است که قبلاً غیرقابل دسترسی بود. تلفن های همراه اکنون صفحه اصلی کاربران متصل امروز هند است. هدف اسکریپت به عنوان یک مارک تجاری همیشه این بوده است که به افراد اجازه دهد در هر زمان خاص دلبستگی و قدرت را برای انتخاب نقش ها و هویت های متناسب با روحیه ، عادت یا عجیب و غریب آنها نداشته باشند. فضاهای فیزیکی که در آن زندگی می کنیم اکنون با توجه به نسلی چند منظوره ، دوباره تعریف و تکامل یافته اند! ”

این مطالعه همچنین نشان داد که مفهوم یک محل کار که اکنون به جای مکانی که در آن می رود به یک وسیله انسانی تبدیل شده است ، اسرار جالب را پنهان می کند! تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که هنگام کار به طور مخفیانه محتوای سیستم عامل های OTT را مشاهده می کنند. هندی های شاغل حرفه ای در حال حاضر 2.35 ساعت را در ساعات کاری در شبکه های اجتماعی می گذرانند در حالی که در خارج از کار 15/1 ساعت در شبکه های اجتماعی صرف شده است. همچنین ، نیمی از پاسخ دهندگان در طی کارگاه ها به پیام های شخصی پاسخ دادند.

جالب اینجاست که “در کار بودن” چیز بدی تلقی نمی شود – برای نیم هزاره ، ژنرال های Z’ers در هنگام تعطیلات با رئیسان خود در شبکه های اجتماعی در ارتباط بوده اند. در عین حال ، هندی ها از بردن محل کار شرم ندارند – زیرا 67٪ از هزاره ها و 69٪ از ژنرال Z’ers به ​​پیام ها و تماس های مربوط به کار از خانه پاسخ می دهند.

(می توانید با Puja Gupta به آدرس [email protected] تماس بگیرید)

فناوری به یک سبک زندگی آرام در شهرها ، نسل ها اجازه می دهد

آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!

توییت

عنوان

عنوان

کلاس

ارسال

ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *