نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

افزودن قارچ به رژیم غذایی باعث تغذیه بیشتر آن می شود: کاوش newkerala.com شماره 19345



نیویورک ، 1 فوریه: مطالعه جدید نشان می دهد که افزودن یک قارچ به رژیم غذایی می تواند باعث افزایش مصرف چندین ریز مغذی از جمله کمبود مواد مغذی مانند ویتامین D بدون افزایش کالری ، سدیم یا چربی شود.
یافته ها نشان می دهد که افزودن یک وعده 84 گرم قارچ باعث افزایش کمبود مواد مغذی از جمله پتاسیم و فیبر می شود. این برای 111 قارچ و صدف سفید ، کریمینو و قابل حمل صدق می کرد.

ماری جو فینی ، هماهنگ کننده تحقیقات تغذیه در شورای قارچ ایالات متحده ، که بودجه مطالعه را تأمین می کند ، گفت: “این مطالعه آنچه را که قبلاً می دانستیم افزودن قارچ به بشقاب شما روشی م effectiveثر برای دستیابی به اهداف غذایی تعیین شده توسط DGA است ، تأیید کرد.

برای این مطالعه ، که در مجله Food Science and Nutrition منتشر شده است ، این تیم الگوی افزودن قارچ به نظرسنجی ملی بهداشت و تغذیه (NHANES) برای سال های 2011-2016 را ارائه داده است.

این تیم ترکیبی از قارچ های سفید ، کریمینو و قابل حمل را در نسبت 111 مورد بررسی قرار داد. یک سناریو شامل قارچ در معرض نور ماورا بنفش. و یک سناریو شامل قارچ صدف برای 9 تا 18 سال سن و بیش از 19 سال سن ، بر اساس یک مقدار معادل 84 گرم یا نصف فنجان.

افزودن بخشی از 84 گرم قارچ به رژیم غذایی منجر به افزایش فیبر غذایی (5٪ -6٪) ، مس (24٪ -32٪) ، فسفر (6٪) ، پتاسیم (12٪ -14 درصد) شد ) ، سلنیوم (13 درصد -14 درصد).

همچنین افزایش روی (5٪ -6٪) ، ریبوفلاوین (13٪ -15٪) ، نیاسین (13٪ -14٪) و کولین (5٪ -6٪) هم در بزرگسالان و هم در بزرگسالان نشان داد. اما تاثیری بر روی کالری ، کربوهیدرات ، چربی یا سدیم نداشت.

یک وعده از قارچ های مکرر مصرف شده در معرض اشعه ماورا بنفش ، عدم کفایت جمعیت ویتامین D را از 95.3٪ به 52.8٪ برای گروه سنی 18-18 سال و از 94.9٪ به 63.6٪ برای گروه سنی بالای 19 سال کاهش می دهد.

افزودن قارچ به رژیم غذایی باعث تغذیه بیشتر آن می شود: کاوش کنید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!

توییت

عنوان

عنوان

کلاس

ارسال

ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *