نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

افزودن قارچ به رژیم غذایی باعث تغذیه بیشتر آن می شود: کاوش newkerala.com شماره 19345

[ad_1]


نیویورک ، 1 فوریه: مطالعه جدید نشان می دهد که افزودن یک قارچ به رژیم غذایی می تواند باعث افزایش مصرف چندین ریز مغذی از جمله کمبود مواد مغذی مانند ویتامین D بدون افزایش کالری ، سدیم یا چربی شود.
یافته ها نشان می دهد که افزودن یک وعده 84 گرم قارچ باعث افزایش کمبود مواد مغذی از جمله پتاسیم و فیبر می شود. این برای 111 قارچ و صدف سفید ، کریمینو و قابل حمل صدق می کرد.

ماری جو فینی ، هماهنگ کننده تحقیقات تغذیه در شورای قارچ ایالات متحده ، که بودجه مطالعه را تأمین می کند ، گفت: “این مطالعه آنچه را که قبلاً می دانستیم افزودن قارچ به بشقاب شما روشی م effectiveثر برای دستیابی به اهداف غذایی تعیین شده توسط DGA است ، تأیید کرد.

برای این مطالعه ، که در مجله Food Science and Nutrition منتشر شده است ، این تیم الگوی افزودن قارچ به نظرسنجی ملی بهداشت و تغذیه (NHANES) برای سال های 2011-2016 را ارائه داده است.

این تیم ترکیبی از قارچ های سفید ، کریمینو و قابل حمل را در نسبت 111 مورد بررسی قرار داد. یک سناریو شامل قارچ در معرض نور ماورا بنفش. و یک سناریو شامل قارچ صدف برای 9 تا 18 سال سن و بیش از 19 سال سن ، بر اساس یک مقدار معادل 84 گرم یا نصف فنجان.

افزودن بخشی از 84 گرم قارچ به رژیم غذایی منجر به افزایش فیبر غذایی (5٪ -6٪) ، مس (24٪ -32٪) ، فسفر (6٪) ، پتاسیم (12٪ -14 درصد) شد ) ، سلنیوم (13 درصد -14 درصد).

همچنین افزایش روی (5٪ -6٪) ، ریبوفلاوین (13٪ -15٪) ، نیاسین (13٪ -14٪) و کولین (5٪ -6٪) هم در بزرگسالان و هم در بزرگسالان نشان داد. اما تاثیری بر روی کالری ، کربوهیدرات ، چربی یا سدیم نداشت.

یک وعده از قارچ های مکرر مصرف شده در معرض اشعه ماورا بنفش ، عدم کفایت جمعیت ویتامین D را از 95.3٪ به 52.8٪ برای گروه سنی 18-18 سال و از 94.9٪ به 63.6٪ برای گروه سنی بالای 19 سال کاهش می دهد.

افزودن قارچ به رژیم غذایی باعث تغذیه بیشتر آن می شود: کاوش کنید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ اولین کسی باشید که آن را به اشتراک می گذارد!

توییت

عنوان

عنوان

کلاس

ارسال

ارسال

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *