جلد پنجم منتشر شد

کانون تبلیغاتی دید برتر

چرا دید برتر؟

مقدمه بر فعالیت
در جهان امروز تبلیغات از راه های متفاوتی شکل می گیرد اما ما معتقدیم هر چه این تبلیغات راهبردی تر باشد تأثیرشان بیشتر و سریع تر خواهد بود. یکی از راه های تبلیغات در قالب کتاب، ژورنال یا مجله می باشد.

سازمان تبلیغاتی دید برتر در سال ۱۳۸۹ با هدف ایجاد افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعه برند ، ارائه راه حل های جدید برای دوران رکود، تبلیغات به شیوه هدفمند و نوین تأسیس گردید.

اتاق خلاقیت و اندیشه
هسته‌ی مرکزی تبلیغات و بازاریابی موثر ، خلاقیت است. در اتاق فکر و ایده پردازی دید برتر گروهی از متخصصان تبلیغات و بازاریابی حضور دارند که همواره کوشیده اند با هدف رونق و ایجاد ثبات به بازار ، خلاقانه‌ترین ایده‌ها و طرحها را برای معرفی محصولات و خدمات مشتریان ارائه و محقق می نمایند.

شناخت و رفع نیازهای تبلیغاتی موجود در بازار
تبلیغات و بازاریابی یعنی تشخیص نیاز و شناخت بازار ، نقش اساسی و راهبردی دیدبرتر شناسایی نیازهایی که به آنها پاسخ داده نشده است کتاب صنعت اولیه و ملزومات مبلمان در راستای همین نیازها همواره سعی بر آن داشته که با ارائه راه ها و راه حل های کاربردی بهترین پاسخ به نیازهای مذکور باشد.

کتاب صنعت اولیه و ملزومات مبلمان
زمینه شکل گیری کتاب صنعت با توجه به وضعیت و شرایط موجود در کارگاه های چوب و مبلمان الهام گرفته شده است. به این ترتیب که همواره مشاهده می گردید که یک تولید کننده برای تأمین جایگزین ارزانتر ، مرغوب تر ، بالا بردن سطح کیفی یا کمی محصولات اولیه با مشکلات عدیده ای روبرو می گردید. بر اساس این نیاز دید برتر بر آن گردید که با جمع آوری گروهی تولید کننده ، وارد کننده و فروشگاه دار متعهد از حوزه کیفی و مقتدر از حوزه ارائه خدمات و محصولات در قالب مجموعه ای نفیس پاسخی هوشمندانه به این نیاز بازار باشد.

برخی از فعالیت های پیش رو بر مبنای نیازهای بازار
– ارسال سراسری SMS با استفاده از بروزترین بانک تخصصی مشاغل مبلمان توسط نرم افزارهای ارتباط جمعی (Viber Panel و Telegram Panel)
– راه اندازی وبسایت جامع و تخصصی مرتبط با صنعت مبلمان
– شناخت و شناسایی بیشتر بازارها و بورس های مرتبط با صنعت مبلمان

مطالب مرتبط
  • همه
  • با نویسنده
  • با دسته ها
  • با برچسب

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نمی شود